måndag.

igår jobbade jag som sagt 13 timmar, visst det är normalt men det är grymt jobbigt när man börjar att jobba vid 7 och jobbar hela dagen till och med 20.00.
jag råkade svepa en Burn (energidryck) på drygt 30 sekunder, det gjorde att jag fick en duracellkanin-chock, intressant läge haha.

jag kom hem och däckade vid halv elva och sov till halv nio imorse, jag börjar dock bli lite slö igen haha.
låg ute med mia i solen innan,jesus vad härligt väder det är ute.

jag är ledig idag iallafall, men jag tror inte jag ska göra något speciellt utan jag ska nog bara chilla. för jag ska ju jobba frukost imorgonbitti, jag får se om jag måste jobba kväll åt Linda som råkade skada sig i lördagsmorse.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Gå gärna in på min sida och kika på mina smycken! Dom symboliserar det viktiga här i livet! Perfekt för att unna sig själv eller någon annan lite vardagslyx.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback