onsdag.

igår var den sista dagen vi kan gå ut på evigheter, eller okej nästa onsdag kan vi också gå ut. men annars kommer vi att bli så analfistade att det inte är klokt!

påskhelgen är rätt fullbokad, men det är najs!
vi gillar läget.

igårkväll var iallafall sjukt najs, jag  var opepp på jobbet för jag är lite sjuk. men jag kände att jag ändå var tvungen att gå ut. och hade jag inte gått ut hade jag missat världens roligaste kväll på hela säsongen!

det började på farfars med att jag köpte mig två white russian, ja det är min favoritdrink!
stod och umgicks lite med mikaela, jeppe och fanny, usch jag kommer sakna jeppe och fanny i sommar. jag och mikaela får bli tha gang!

sedan gick vi upp till kiken, jag fick höra lite skvaller där också haha. herregud folk beter sig som svin häruppe!
väl uppe på kiken så var det först folktomt, perfekt när man vill dricka sig full och prata med mats och jossan.

det var galet bra drag igår, mest personal dock.
markusarna hade klätt ut sig till stekare, INTE okej hahah.
jag och jeppe och mikaela blev väääääldigt dragna där mot slutet, men vet ni vad man FÅR bli det häruppe. för häruppe har folk alltid gjort saker som är värre. det är bara att inse.

kvällen slutade sjukt bra också, det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback