sova?

jag kan inte sova. jag har legat och försökt i över en och en halvtimme nu.
J ligger och snarkar bredvid mig, jag antar att det är snarkandet som stör mig. men jag vill inte putta på J för då blir J bitter.

livet i idre går vidare vad man än gör. idag fick jag veta att min arbetskompis var bitter för att jag "inte var på min station" igår. vad fan ska man göra då? jag hade fullt upp i baren och med att bära ut tallrikar. hon var helt normal och så tills hon tog upp det. vadå kunde hon inte sagt det igår?

jag avreagerade mig lite innan, jag kan visst skrämma slag på folk haha. aja nu ska jag väl försöka att sova.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

förlåt mina korta sms i fredags, jag kan förklara någon gång!

så det blev J? :)

jag saknar dig <3

2009-08-02 @ 10:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback