halva tiden

nu har vi varit här i Idre halva våran praktiktid. usch vad sorgligt det kommer bli att åka hem härifrån sen.
jag kommer lätt att vilja komma hit igen.

igår var det en väldigt lugn dag, jesper tog hand om alla bord så jag och emelie gick mest och chillade och tog det lugnt. sedan skulle vi städa och lite så. men det går rätt så fort när man är 3 st. det blir ju säkert annorlunda idag när jäveln kommer tillbaka.

och ikväll ska vi ut på kiken, det ska faktiskt bli jävligt kul jag är taggad som få hähäh.

jag har även fått en låt på hjärnan som dennis och mickis gick och sjöng på igår, och som jag har glömt bort att den finns haha.



det kan jag säga att den här peppar som fan.

just de ja, karlssons har gått i konkurs HÄRLIGT! jag som skulle jobba där.

sedan ligger min mormor på sjukhus och jag vettifan hur det blir med dom nu när dom verkar ge upp båda två.

Kommentarer
Postat av: kaisa

hoppas det ordnar sig med din mormor och så <3

2009-01-21 @ 15:55:31
Postat av: feffie

nej, karlssons har inte gått i konkurs, fick info av tommi, dom ska fortsätta som vanligt, all personal är bara sparkad och det kommer bli nya ägare. :P

2009-01-21 @ 17:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback