Idre 16/1

jag antar att det har hänt en del sen jag skrev sist.
numera är det bara jag och Lina kvar, felicia bestämde sig för att åka hem.

vi jobbar och sliter tisdag-lördag. och sedan så voltar vi lite bilar och så haha.
nejmen jag var med om en rätt så obehaglig bilolycka förra helgen, jag fick sladd på bilen och jag åkte in med fronten i en stor sten och sedan så laddade jag på taket för att sedan studsa tillbaka och landa på däcken igen.

det roliga är att på det här stället så sprider sig ryktena fort som fan. tydligen hade Jesper ( bartendern på PW) hört det nere i byn på en pizzeria, och jag jobbar på fjället. men jag langar peppen haha.

ikväll ska vi jobba och sedan gå ut på Kiken (utsikten) det är liksom Idre fjäll's stora höjdpunkt, det är after ski'n. vi var där i onsdags, men då var det så lite folk att vi drog hem och kollade på film istället, bra mycket trevligare var det haha.

men ikväll ska vi nog langa peppen lite. jag får se om jag är nykter eller onykter ikväll, det beror på om jag ska orka lämna bilen däruppe eller om vi ska ta taxi hem. det är något vi märker haha.

jag pratade även med chefen som kom till PW och drack igår, och på honom lät det som om jag kommer kunna jobba häruppe i sommar, DET gör mig glad, för det är jävligt härlig stämning här. jag vet dock inte om det är lika roligt på sommaren men det tror jag att det ska vara.

aja nu ska jag snart gå och duscha för att sedan åka till bilverkstaden och lämna en mailadress till bilmekanikern som ska anmäla min bil till skroten hähähä.

Kommentarer
Postat av: i s a b e l l a m a l m b o r g

nice blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback