Idre 17/1

nu ska vi snart åka till jobbet för att arbeta sista dagen på denna veckan.

igår var vi som sagt på Kiken, och det var trevligt. jag som skulle vara nykter var inte så nykter, utan jag hade en bra fylla faktiskt. träffade hela gänget som jag arbetar med och det var kul. barchefen gav mig och lina en massa drinkar till personalpris, DET gillar vi. speciellt när det inte är 4or utan mycket mer tror jag haha.

privatskolan har kommit hit föresten, och fyfan vad jobbigt det är med en massa bratz. det var ett keke som spydde på golvet vid baren, kul dock att vakten bara tog honom i nacken och sedan drog ut honom. SÅNT gillar vi!

drog på efterfesten efter att kiken stängde, det var väl inte det roligaste, men jag drog hem sen.
blev raggad på  när jag står och väntar på taxin. det var en kille som tyckte att han skulle dra med mig hem, och det ville ju inte jag. det slutade med att jag åt makaroner inne hos grannen och fick höra massa grejer som jag antagligen inte skulle göra.

men säsongens drink är bannemig white russian, asbra ären!

och sedan när vi skulle gå in på kiken var det asmycket folk så vi fick stå och hålla värmen med trevliga killar ur personalen, DET klagade ju inte jag på hahaha.

nej nu ska vi nog åka iväg för vi ska kolla lite kontoutdrag och så innan vi åker upp till fjället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback