Idre 18/1

idag är det söndag och vi är lediga idag.
vi hade tänkt att åka skidor idag, men kökschefen på PW sa att det var för dåligt väder för det så jag och lina sitter som två pms-kärringar i våran soffa och är otrevliga mot varandra haha, nejmen vi lyckades synka det bra denna månaden!

igår var det ett helvete på jobbet, jag väljer att inte tänka på det. det roligaste var ju dock när jag blev uppraggad av 3 brats som kommer från Franska-skolan i stockholm, dom tyckte att jag såg ut som 25 år, och att jag skulle hänga med dom till Kiken, jag funderade på det, sen så kom jag på att jag var rätt så trött, så jag åkte hem och däckade i sängen istället haha.

idag kommer våra lärare upp också, vi ska nog ut och äta med dom tror vi. eller vi får se när dom kommer.
nu ska jag gå och dö lite i min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback