idre 22/1

nu har vi varit här halva tiden och idag så åkte vi skidor.
herregud säger jag bara, jag är "säldyknings" expert kan jag lova haha.
mina vader känns. men det är gytt!

jag måste bara säga att jag gillar att ha såna där personalrabatter. för det kostade oss 20kr att hyra skidor för en hel dag. DET är gytt, när det annars kostar omkring 100-150 beroende på vad man hyr för skidor.

jag gick även och väckte jesper idag haha, det var en roande upplevelse. jag fick ta hem hans skidor igår för han skulle till kiken och det orkade inte jag eftersom vi skulle åka skidor idag på morgonen. och då varnade jag honom att jag skulle komma tidigt och lämna dom, och han sa typ " jaja detär lugnt, jag ska ändå ut och åka rätt tidigt själv" sen när jag ringde vid tjugo i nio så fick jag inget svar, och då ringde jag typ 3-4 och jag skickade ett sånt där trevligt " vakna"-sms. så tillslut tog jag hans skidor och stavar och gick bort och knackar på dörren. och öppnar gör en bakis-man som inte riktigt mådde så bra. DET kan jag reta honom för ikväll haha.

snart blire duschen för att sedan åka upp och arbeta.
jag och linus(lina) har det asbra häruppe, vi har verkligen kommit in i gänget och det gillar jag för då blir allt så mycket roligare.

nej, nu äre duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback