Idre update

nu har vi lagat mat, och håller på att tvätta och grejer.

vi åkte även ut och åkte lite innan, det var trevligt förutom att vägarna häruppe är inte som dom borde vara haha. vi hittade även en bra outletaffär som jag ska undersöka lite mer sen när jag har fått mina pengar haha. vi köpte iallafall varsin mössa som ser likadana ut fast olika färg bara haha.

ska snart duscha för att göra mig iordning för att äta med våra lärare, ska bli trevligt att träffa lite kända människor igen haha. och vi är ju äkta PW-personal så vi åker upp till PW och äter haha. DET gillar jag däremot. och nästa helg taggar vi Kiken igen, för det var ju faktiskt jävligt roligt, och jag är fortfarande mörbultad efter i fredags när jag halkade omkring haha.

vi säger även ett uttryck som börjar bli lite uttjatat häruppe och det är " det kan jag säga" och så ska man säga det med lite dialekt också, asbra äre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback