söndagkväll 25/1

ja idag har det inte varit någon effektiv dag. både jag och lina är lite slitna efter gårdagen haha.

jag fick massa pimpade grejer av mats, och av bacardi breezer-tjejerna. sen att jag råkade hälla ut en white russian över mig behöver vi ju inte nämna så högt haha, jag kan säga att det blir rätt så stelt efter ett tag.

nattens obehagligaste var ju ändå när ett par stod och juckade mot mig, och gjorde att jag blev inträngd nästan i staketet upp mot scenen haha.

nattens behagligaste var att ligga och klia hår i typ 3 timmar, KAN jag säga!

sen så blev det lite konstaterat idag att jag kommer komma hem som en störd person som säger massa konstiga PW-uttryck.


nej nu ska vi kolla på bakisfilm och sedan sova tror jag. det tar på krafterna att vara uppe till halv nio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback