tisdag

idag är det tisdag och vi har haft våra lediga dagar.
igår gjorde vi rätt mycket men ändå inte, vi städade våran stuga, vi tvättade våra kläder och sedan storhandlade vi.
på kvällen åkte jag upp till fjället för att kolla till fia, men det var ingen fara med henne så jag åkte till PW och hängde där en stund för att sedan åka hem.

idag ska vi åka och käka på tillfället,mest för att se om deras mat är god haha. och sedan blire jobbjobbjobb.

imorgon ska jag åka skidor med antonia, undrar hur detta ska gå hahaha. jag hoppas hon inser att jag är rätt så kass.
sedan blir det jobb och därefter blir det kiken, hmrf jag tror jag börjar platsa på Idrefjäll nu, liksom vadå festa en dag i veckan? här festar vi ons,tors,fre,lör!
kan jag säga!

men äre personalpriser så äre!
och jag gillar barchefen, he´s the man!

Kommentarer
Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

ja jag håller nog med dig, eva :)



trevlig kväll!

Postat av: Fia

haha det va ingen fara med mig va :D

2009-01-30 @ 13:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback