idre

jag är i idre nu, jag har varit här i snart 2 och en halv vecka. det har hänt lite förändringar som inte skulle ha hänt häruppe. min sambo linda, har dragit på en turné med diggiloo vilket gör att jag blir ensam boende i en trea, fast det ska tydligen lösa sig snart för jag ska få en annan sambo. överlag tycker jag att det är rätt okej häruppe. visst det finns väl saker som man stör sig på här också men det gör väl alla, man måste ju gilla läget man kan inte vara nöjd hela tiden.

och föresten så ska jag jobba när pernilla wiberg gifter sig, fiiiiiint!

jag tänkte visa lite bilder ifrån idre och lägenheten. det kommer nog komma bilder på min arbetsplats också nångång.



balkonghäng med alkohol och 3.5:or är ALLTID välkommet här haha.



efterfest med bästa chefen och min temporära sambo, och nån random bitter gubbe haha.



hähä, jag tror att shotten inte smakade så gott, och bredvid mig är bästa stefan.



sovrummet i idre, lagom stökigt har jag hört är bra!



sommaren kom till idre också, fina dagar med 30gradig värme.



linda min sambo som tyvärr åkte iväg.


nu har jag förgyllt eran dag med lite bilder från idre. enjoy!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

kul att höra att det verkar vara lite bättre nu :) <3

2009-07-08 @ 17:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback