jag är bitter!

jag är jävligt bitter.
jag vill inte vara häruppe längre.

för det första så fick jag inte åka hem den helgen som kaisa och linn åker.
och då var mitt motkrav att jag skulle få vara ledig den fredagen min mamma är häruppe för vi ska åka på diggiloo.
men det skulle väl förfan inte förvåna mig om det skiter sig det heller. det är tur att vi inte har betalat för dom där jävla biljetterna.

jag visste att det skulle bli såhär.
alla sticker till rättvik på classic car-week och matilda får som vanligt jobba för det gör ju hon alltid.
visst jag tjänar pengar, men om man nu jobbar hela tiden ska man inte få vara ledig en enda dag då?

Kommentarer
Postat av: Kaisa

aw gumman <3

du får skrika lite på din chef att du inte kan jobba HELA tiden!

2009-07-16 @ 14:29:35
Postat av: dgjkhhgf

FYFAN VAD FUL DU ÄR? och vf går du på finjohanna? Hon äger skiten ut dig, fetto !

2009-09-17 @ 14:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback