kulkul

visst att jag visste att det skulle bli annorlunda med kontakten när jag var häruppe. men då trodde jag att det var jag som skulle tappa den helt.

men när jag försöker att ta kontakt och inte får något gensvar hur kul är det då?
är det då man undrar hur mycket som faktiskt ligger bakom dom orden som folk säger.

aja jag är inte bitter just nu, jag är bara realist. är det såhär folk vill ha det så får dom ha det så. jag vet vart jag är någonstans iallafall. jag vet att jag kan vara kass på kontakt, jag gillar inte att prata i telefon med alla människor och jag kan vara grymt osocial på msn. men om man försöker så får man faktiskt kontakt med mig. bästa sättet är faktiskt sms för det kan jag svara när jag hinner och jag är en jävel på att skriva långa sms.

aja nu ska jag väl gå ut och sola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback