ledig

idag är jag ledig, och sjäääälvklart ska det pissregna!
jag har varit uppe på fjället och hämtat mina pengar. haha mitt konto är så grymt tomt att jag lever på drickspengarna. det är dock rätt okej med tanke på hur mycket man får i dricks hähä.

så nu har jag städat lite och diskat och så håller jag på och tvättar också. det blir fin fint det här.
och vid halv fem ska jag ha pizzadejt med linnea. det blir en trevlig dag tror jag. förhoppningsvis ska jag försöka vända mitt dygn idag också för jag har nog inte somnat innan 3 någon natt häruppe haha. det blir lätt så när man kommer hem vid halv ett och inser att man måste kolla in internet om det har hänt något eller om det är något party häromkring.

igårkväll kollade jag på film med stina och johan. hmmrf alien från 1979 är en mycket mystisk film.
jag hoppade på johan när det började bli för äckligt då bara skrattade han. jag försökte skylla på att jag än så länge är en oskyldig själ som är så pass ung att det är okej att tycka sånt är äckligt.

imorgon kommer min mamma. och hon har med sig mjölk från arla! hur underbart är inte det då haha. visst att milko-mjölken är god, men INTE som arla haha. sen får jag en minneskortläsare också vilket gör att jag kan ladda upp lite bilder lite oftare haha. när jag nu orkar ta några haha.

jaja om man kanske ska ner till tvättstugan igen då.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

åh vad mysigt med besök av Lena!

hoppas ni får det bra :) <3

2009-07-20 @ 17:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback