precis...

varit och städat ur det sista från lägenheten. den jag flyttade ifrån då alltså.
jag ska bara dit och dammsuga (för jag tror inte grannarna blir jääätteglada om jag dammsuger nu mitt i natten haha. och ska hämta de sista grejerna imorgon. alltså mina väskor och liknande, ska bara försöka hitta någon plats för dom. men det löser vi.

idag jobbade jag, as usual. vi hade dock en drink skola innan vi började idag, den var faktiskt rätt intressant. jag känner att jag börjar lära mig saker och ting mer och mer nu. t ex har vi en grymt god drink som heter "Pillan" (hallå jag jobbar ju faktiskt på restaurangen som heter Pernilla Wiberg kök och bar) och den innehåller :
4 cl Xanté
2cl sockerlag
4cl citronjuice
en passionsfrukt
passionsfruktjuice
frothee för att få fluffyfluffy!

skaka och hälles i cocktailglas!

den är faktiskt grymt god och smakar väldigt fruktigt.
sen så gjorde vi fidel castro som också är väldigt god.

och apple martini, DEN ska jag bannemig börja dricka när jag är ute. att jag har missat denna goda drink alltså.

aja, mina lediga dagar denna veckan ser ut att bli uppskjutna till nångång nästa vecka, eller har jag tur så blir dom av i helgen, fast då ska jag ha jäkligt mycket tur haha. men nästa vecka kommer mami hit. jag saknar faktiskt min mami och papi. men jag vet ju att dom kommer hit.


Kommentarer
Postat av: stiiissse

Appeltini ?! hur kan du missat? jag dricker den ju jämt! Cosmo och appel = stinalove : )

2009-07-15 @ 19:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback