söndag

nu är klockan väldigt mycket med tanke på att jag ska upp om ca 4 timmar och arbeta frukost, men det är väl trevligt!

idag hade vi rätt mycket att göra på jobbet. och en av servitriserna som jobbade idag höll på att tabba sig grymt mycket. jag gillar INTE sånt och jag är för snäll för att säga till henne. på grund av henne fick jag sitta i över 30minuter och räkna om kassan, samtidigt som jag fick leka receptionist också. KUL att stå och bli guidad i hur man gör ett hotellrumskort när det står 3 fulla gubbar och kollar på en. och jag kände verkligen hur mycket en av gubbarna kollade på mig för jag hade knäppt upp skjortan i och med att vi hade stängt restaurangen och han hade uppenbarligen aldrig sett ett urringat linne innan.

och idag söndag blir det antagligen flytt till en annan lägenhet. det blir trevligt dock måste jag städa lägenheten jag har nu för den har råkat bli lite stökig haha. men det är väl sånt man ska göra på söndagarna när man är ledig efter jobbet. jag ska tvätta också. herregud vad vuxen jag känner mig haha.

Mr X ringde mig innan och var dyngrak och tyckte att jag skulle sätta mig i bilen och köra 22 mil till honom, bara för att han ville träffa mig haha. jag sa dock att han skulle hinna däcka innan jag ens kom fram. men han sa att han kanske kommer hem tidigare, det vill jag.

nu hör jag bilarna som "cruisar" på huvudgatan som ligger i närheten av min lägenhet, seriöst hur kul är det att åka och cruisa i idre?!

aja nu ska jag nog försöka däcka så jag orkar jobba frukost.

Kommentarer
Postat av: stiiissse

baby : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback