torsdag

eller, är det torsdag idag?
jag är så grymt dagvild häruppe att jag inte har någon som helst koll haha.

igår hade vi lite småparty här efter att dom andra kommit hem från jobbet. mysigt vare.
jag fick se en av cheferna drämma huvudet i väggen för att han skulle "glida" på golvet och sen kom han på den smarta idén att han skulle slänga sig på golvet, för att nämna det så är mitt golv ca. 4 meter från vägg till vägg och det är inget speciellt stort utrymme när man tänker att chefen är ca 1.90 lång haha.

det blev väldigt mycket skratt och musiklyssnande och det är ju alltid positivt!

det som är lite negativt är att min granne aka vice värd kom upp vid tio imorse och klagade över att vi hade varit högljudda så jag fick snällt gå ner och be om ursäkt och samtidigt ringa till ägaren av huset och be om ursäkt också. men vadå vi var inte speciellt högljudda men jag stod mitt kast för det var ju jag som hade festen och då fick jag ju stå ut med att det blev lite klagomål, det var ju trots allt bara onsdag haha.

nu har idreyran tagit sin början här i idre. det var längesen jag såg så mycket folk i idre som jag ser nu haha. och då brukar det vara rätt mycket folk här på vintersäsongerna. jag jobbar dock hela helgen men det blir nog kul haha. jag hoppas att jag slipper jobba frukost på lördag dock.

idag hoppas jag på myspys med Mr.

nej nu ska jag nog börja göra mig iordning för att gå och jobba. ikväll är det nog förhoppningsvis rätt lugnt med folk. jag får väl hoppas att alla är nere på yran haha.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Mr who? :O <.<

2009-07-11 @ 17:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback