hähähäh

1. Svara på frågorna på din blogg, ersätt en av frågorna du inte gillar med en egen. (orkar inte byta ut en fråga, förlåt :( )
2. Utmana åtta andra!

jag utmanar
Joz, för hon är den enda med blogg som jag orkar komma på nu som inte har gjort denna utmaningen!

 Vilken låt tycker du verkligen inte om?

I'm yours, jag både ogillar den men samtidigt gillar jag den.

Vad har du på dig just nu?
I'm brinin' sexy back i min blåa morgonrock!

Tar du ofta tupplurar?
absolut! så ofta jag kan också.

 Vem kramade du senast?

hmm, jag minns knappt haha, antagligen mamsi tror jag.

 Bästa händelsen idag?

att jag äntligen fick tummen ur att kontakta ungdomsmottagningen.

Vad åt du till middag?
hemmagjord falafel med couscous och en sötsur avokadoröra.

Vad köpte du senast? 
ingredienser till falaflarna.

Vad lyssnar du på just nu?
projekt runway.

Vilket väder gillar du mest? 
sommar och sol med värme, eller vinterlandskap med sol!

Vad finns på ditt nattduksbord?
jag har inget, men det som är mest likt ett nattduksbord har en massa papper på sig, och skolkataloger, och hudkrämer, och en massa fjärrkontroller

Säg något till personen som utmanade dig:
 
bästaste kvinnan i världen! (kaisa dåvaaaa)

Favorit-resmål?
lätt USA.

Nämn några saker du inte kan leva utan:
  
mobilen, pengar, datorn, mina vänner och familj.

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?   
min handkräm för mina händer känns som en gammal gubbes.

Om du skulle bli förvandlad till en kändis av de andra könet, vem skulle du vilja bli?
Zac Efron, för då skulle jag kunna ta på mig själv hur mycket som helst hähähäh
eller Chad Michael Murray, och samma anledning häh.

Vad är ditt favorit-te?  
grönt mint-te

Vad skulle du vilja bli av med just nu: 
skulden till papi, och mitt illamående.

Om du kunde resa varsomhelst i världen inom en timme, var skulle du resa?
idrefjäll eller USA.

Vem skulle du helst vilja fastna i en hiss med?
Kille- Zac Efron eller Chad Michael Murray!
Tjej- Mia från idre tror jag.

Kommentarer
Postat av: Joz

haha tack precis vad jag behöver. närå jag fixar det sen då :P

Postat av: Joz

hahaha kul jag har lagt till dig haha

2009-03-25 @ 09:32:36
URL: http://joz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback