tisdagkväll

jahaja nu sitter jag här i min säng och BORDE ha packat och BORDE ha tvättat. men istället har jag sovit i en timme, sedan har jag faktiskt gjort ett menyförslag med tillhörande vinpaket som min lärare tyckte jag skulle hjälpa honom med. jag gillar när lärare ber mig att hjälpa till med något som ska göra på fritiden.

vi ska även ha en hejdå-middag här hemma för min mamsi är inte hemma imorgon när det är min sista kväll hemma på två och en halv vecka, jaja hon har lite seprationsångest över att sista fågelungen ska flyga ut ur boet haha.

dagen idag har varit lugn, jag började dagen med att ta blodprov på vårdcentralen, YES fick fylla 2 rör, herregud jag var tvungen att kolla bort när blodet började att rinna, jag har aldrig varit känslig för blod på det sättet ju.

sedan hade jag försäljning och service som första lektion, det gick bra jag blev klar med fjärde fliken i våran säljpärm. jag tror jag ligger så pass bra att jag kan chilla uppe i idre utan att behöva bekymra mig över skolan.

vi fortsatte dagen med projektarbete, men det vi gjorde var att läsa igenom rapporten och maila in den typ. sen mest chillade jag haha. jag hjälpte även tvåorna med att städa lite för dom har samma problem som vi har i klassen haha.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

duktiga tildan <3

och jag kommer sakna dig.

2009-03-31 @ 20:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback