update

okej jag kanske har varit rätt kass på att uppdatera min blogg.
men jag vet inte riktigt jag har haft tid,lust eller inspiration till det.

nu börjar allt dra ihop sig till studenten det är INTE långt kvar nu alltså. Vårat projektarbete går av stapeln nästa torsdag, jag har fortfarande väldigt mycket att göra känns det som och jag kommer panika, men men det löser sig väl.

jag kom hem från idre för drygt två och en halv vecka sen, INTE okej, jag saknar alla däruppe sjukt mycket. men jag åker upp igen den 2:a april, och då stannar jag två och en halv vecka, DET är okej.

menmen jag lever.
jag har fått en fortkörningsbot, och jag håller på att köpa ny bil. antagligen blir bilaffären klar redan imorgon. det är najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback